söndag 22 februari 2009

Nu luktar det illa om det bruna

Med anledning av mitt inlägg igår om den brune Ohly och hans antismetiska vänner ser jag ett inlägg av Svansbo jag länkar till som väl följer upp det hela.

Ohly har alltså inte kommenterat sitt gillande för antisemiten Jinge, en av hans favoritbloggare (vilket jag länkade till igår) - han borde ju ta avstånd från galenskapen! Istället har Ohlys ärade parti tagit Jinge försvar och som syns på Svansbos inlägg länkar partiet också till honom.


När jag gick in syndes dock inte länken längre.

På hemsidan står att de just nu genomför en uppgradering och ber om ursäkt för det. Be nu inte om ursäkt för uppgraderingen, gör upp med er antisemitism och uppgradera er politik istället. För som det är nu så sprider sig det bruna och det hela luktar jävligt illa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar